§9a-samling med Fylkesmannen i Vestland – UTSETT TIL VÅREN 2021

Stord hotell Kjøtteinsvegen 67, Stord, Hordaland, Norway

Vi legg opp til samling for skuleleiarane våre den 3. desember, kl. 10-14 på Stord hotell.   Tema vert §9A og utfordringar skular opplever Presentasjon over funn FM har gjort når dei har gjennomført tilsyn Kor må vi gjere forbetringar?   Fint om skuleleiarane sender aktuelle problemstillingar til meg på førehand (gjerne så fort som … Hald fram med å lese «§9a-samling med Fylkesmannen i Vestland – UTSETT TIL VÅREN 2021»

Mobbing i barnehagen

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Dette er eit 2-timars føredrag, som kan vera eit godt utgangspunkt for vidare arbeid (resten av dagen) på eigen arbeidsstad. Barnehagen har en viktig samfunnsoppgave i å forebygge mobbing. Men hvordan gjør vi det? Det finnes lite forskning om mobbing i barnehagen, men vi må ha som utgangspunkt at det forekommer. Der hvor barns selvfølelse … Hald fram med å lese «Mobbing i barnehagen»

Barnehagen som lærande organisasjon

Digitalt, Microsoft teams , Norway

- sett i sammenheng med rammeplanen Barnehagen skal være en lærende virksomhet. Rammeplanen beskriver barnehagen som en pedagogisk virksomhet som skal planlegges og vurderes, og det pedagogiske arbeidet skal være begrunnet i barnehageloven og rammeplanen. Innhold: Hva kjennetegner en lærende organisasjon? Hvordan vurdere egen virksomhet og jobbe systematisk med dette for å utvikle organisasjonen? Hvilke … Hald fram med å lese «Barnehagen som lærande organisasjon»

Elevar med åtferd som utfordrar

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Dette er eit 2-timars føredrag, som kan vera eit godt utgangspunkt for vidare arbeid (resten av dagen) på eigen arbeidsstad. Kl. 08.30 - 10.30 Disse elevene har behov for mer og tettere oppfølging i skolehverdagen. Kursholder gir deg oppdatert kunnskap om hvordan vi kan hjelpe og støtte disse elevene slik at de føler seg inkludert … Hald fram med å lese «Elevar med åtferd som utfordrar»

Workshop i programmering – 4. samling

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Kort deling/dialog om hvordan det går der deltakerne er. - Kodetimen? - Opplegg som har gått bra? Vi skal se på introduksjoner, gode oppstarter for å få et positivt møte med koding. (Analoge-oppgaver, aktiviteter, filmsnutter) Didaktikk for å treffe elevene der de er i matematikk og naturfag. - Ofte "strekk i laget". - Benytte digitale … Hald fram med å lese «Workshop i programmering – 4. samling»

Skuleleiarnettverket i FOS – Struktur, kultur og leiing for læring

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Mål: Erkjenne behov for endring Forankring, fremdriftsplan, felles mentale modeller for kjernespørsmålene.  Hvor skal vi, hvor er vi, hva bør være vårt neste steg, hva kan hindre oss, hvordan overkomme disse og hvordan vet vi når vi lykkes. Det profesjonelle lærende fellesskapet, inkluderende læringsmiljø og kvalitetsfremmende praksis. Frist påmelding: 5. februar

Barnehageleiarnettverket i FOS – Første samling

Digitalt, Microsoft teams , Norway

FOS legg opp til 4 samlingar i 2021 Nettverkssamling 1: Barnehageleder og barnehageeier Struktur, kultur og ledelse for lek og læring Mål: Erkjenne behov for endring Forankring, fremdriftsplan, felles mentale modeller for kjernespørsmålene.  Hvor skal vi, hvor er vi, hva bør være vårt neste steg, hva kan hindre oss, hvordan overkomme disse og hvordan vet … Hald fram med å lese «Barnehageleiarnettverket i FOS – Første samling»

Rådgjevarnettverket i FOS – Karriereveiledningssamtalen

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Vi legg opp til ei samling med ei ramme på 2,5 timar. 09-10: Liv Hofgaard frå Rådgiverforum Norge Om Rådgiverforum Norge Utdanningsval Verktøy for karriereveiledningssamtalen 10-11: Rekruttering til lærarutdanningane "UNG-lærar" - utarbeide ein pilot for eit undervisningsopplegg kor elevar på ungdomstrinnet blir betre kjend med, og får prøva seg i, Læraryrket. 11-11.30: Ymse - saker … Hald fram med å lese «Rådgjevarnettverket i FOS – Karriereveiledningssamtalen»

Skuleleiarnettverket i FOS

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Mål: Forståelse for effekt av eigen praksis   08.15-08.30 Påkobling, kaffi/te 08.30-09.30 Inkluderande læringsmiljø og inkluderande vurderingspraksis 09.30-09.45 Pause 09.45-10.45 Samanhengar profesjonelt lærande fellesskap, inkludering og kvalitetsfremjande praksis 10.45-11.00 Pause 11.00-12.00 Aktivitetsplikt – mot til å handle før - under - etter 12.00 LUNSJ

Barnehageleiarnettverket i FOS – 2. samling

Digitalt, Microsoft teams , Norway

Nettverkssamling 2 barnehageledere og barnehageeier Struktur, kultur og ledelse for lek og læring Mål: Forståelse for effekt av egen praksis Mellomlederen som endringsagenten, barnehagen som lærende organisasjon og effekt av egen praksis. Aktuelle verktøy og metoder: Lærende organisasjon og medvirkende prosesser på alle nivå.