Her er alle artiklar i FOS tilgjengeleg. Ser du etter tidlegare kurs finn du dei enten i Kurskalenderen eller ved å nytte søkefeltet.
Årsmelding
Her finn du årsmeldingar for FOS. 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016 2016/2017 2017/2018
Handlingsplan
I retningsliner for FOS står m.a.: I samband med drøfting av årsmelding og rekneskap, drøfter Styringsgruppa strategiar og arbeidsoppgåver for året som kjem. Strategi og
Andre utval
– Eksamensgruppa – har representantar for alle kommunane. Til vanleg to møte årleg. Har m.a. laga regionale og lokale instruksar som styrer avviklinga av munnleg eksamen.
Kulturskulegruppa
Samansetjing: Kulturskulerektor frå kvar kommune. Kulturskulegruppa sine medlemmar har ikkje varafolk. Oppgåver: Gruppa skal kartlegge trong for, ta initiativ til, samt arrangere kurs innanfor kulturskulesektoren.
Barnehagegruppa
Samansetjing: Barnehagefagleg rådgivar frå kvar kommune. Barnehagegruppa sine medlemmer har ikkje varafolk Oppgåver: Gruppa skal kartleggja trong for, ta initiativ til, samt arrangera kurs og
Grunnskulegruppa
Samansetjing: Skulefagleg rådgivar frå kvar kommune. Grunnskulegruppa sine medlemmer har ikkje varafolk. Oppgåver: Gruppa skal kartleggja trong for, ta initiativ til, samt arrangera kurs og
BTI – Betre tverrfagleg innsats
BTI er ein samhandlingsmodell for tenester som møter gravide, barn, unge og foreldre det er knytta undring eller bekymring til. Hensikten med BTI-modellen er å
Den kulturelle skulesekken
FOS kommunane samarbeider kvart år om eitt felles regionalt prosjekt innanfor den kulturelle skulesekken (DKS). Dei siste åra er det ”Eg byggjer meg ein båt” som
Utdanningsval
Den reviderte læreplanen i Utdanningsvalg gjelder fra skoleåret 2015/2016 og erstatter læreplanen fra 2008. Faget utdanningsvalg ble innført med Kunnskapsløftet i 2006, og den første
Tilsyn barnehage
FOS held fram med regionale tilsyn etter modellen der 2 tilsynsførarar frå same kommune fører tilsyn i ein annan kommune i samsvar med “byte tenester” prinsippet. I alt
Lerande nettverk
Lærande nettverk som arbeidsform handlar om å etablera strukturar og arbeidsformer som bidrar til å utvikla kompetanse og endra praksis, som igjen kan bidra til
Munnleg eksamen
FOS har kvart år bruk for ca. 100 sensorar. Rekruttering av minst like mange sensorar som ein treng sjølv, er eit must. Oppdaterte endringar finn de på